فــــــانــوس

فــــــانــوس

فــــــانــوس

در سکوت ...
فانوس هایی برای روشنایی هست ...
کافی ست چشمانت را باز کنی ...

آخرین مطالب

شیرینی لحظات تنهایی من و خدا

جمعه, ۵ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۲۴ ق.ظ

خدایا

از بد کردن آدم هایت شکایت داشتم به درگاهت

اما شکایتم را پس میگیرم

من نفهمیدم

فراموش کرده بودم که بدی را خلق کردی تا هر زمان که دلم گرفت از آدم هایت

نگاهم به تو باشد ...

گاهی فراموش میکنم که وقتی کسی کنار من نیست 

معنایش این نیست که تنهایم

معنایش اینست که همه را کنار زدی تا خودم باشم و خودت

با تو تنهایی معنا ندارد.

مانده ام تو را نداشتم چه میکردم

دوستت دارم خدای خوب من ...

.. مناجات زیبای شهید چمران با خدا ..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۵
قاصدک

نظرات (۲)

۰۵ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۵ فاطمه چابک
خیلی قشنگ بوداجی
پاسخ:
(:
سلام

مناجات های شهید چمران روح آدم رو به پرواز در میاره.. 
چون خودشون روح خیلییی بزرگی داشتند..
پاسخ:
سلام

و حاصل این پرواز آرامشیه که غرور آدم رو از بین میبره و انسان رو آزاد میکنه ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی