فــــــانــوس

فــــــانــوس

فــــــانــوس

در سکوت ...
فانوس هایی برای روشنایی هست ...
کافی ست چشمانت را باز کنی ...

آخرین مطالب

گاهی باید خفت

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ب.ظ


همیشه لازم نیست بروی نوک حمله ...

گاهی باید نرفت! گاهی باید نشست ... و گاهی باید خفت!

مرد آن است که تا لحظه آخر مانده

در شب خوف و خطر جای پیمبر مانده

یک چنین شب اول ربیعی بود که مردی خفت و تاریخ ساز شد!

امیر مومنان شجاعانه در بستر پیامبر آرمیدند، تا زمان کافی برای خروج پیامبر از مکه را خریده باشد، آن هم به بهایی گزاف ...

یعنی قرار دادن جان خود در برابر ده ها شمشیر کفر که قصد قتل رسول خدا را در بستر داشتند ...

امیر مومنان علیه السلام ، این بزرگ شگفتی ساز تاریخ!

ناد علی مظهر العجایب ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۲
قاصدک

نظرات (۳)

۰۴ دی ۹۳ ، ۰۰:۳۶ فاطمه چابک
سلام خاهری مثل همیشه عالی بود.
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۴۶ مامان محمد صادق
سلام خواهری
ممنون از حضورت توکلبه کوچیکم.خوشحالم که راهتوانتخاب کردی .امیدوارم مرفی وبلاگم ازعلایقت کم نکرده باشه.من بشدت به رشته دانشگاهیم علاقه داشتم ودارم ازینورم حوزه برام یک هدف والابودبرای کمک به رشد وتربیتم.بنابراین سعیم براین بوده وهست که بین این دوروجمع کنم.واماهدف من:«هنر دینی یا هنر در خدمت دین» شد.یه جور ترکیب عرفان وهنر.خصوصا جامعه الان هنری که بیشتر هنرغربی یا غرب مآب شده وهنر اسلامی ودینی روبه فراموشیه.تصمیمم براین بوده که این خلأ رو با به کارگرفتن تکنولوژی هنر وتکنیک هاش برای  خدمت به اسلام و دینم بکارببرم.اخلاق در هنر یا هنر اخلاقی....چیزیکه شایدبه اون فکرهم نمیشه.تالیفات جناب جوادی آملی توزمینه اخلاق درهنر بسیار خوندیه که به شما خواهر خوبم پیشنهاد میکنم.
دراخر اضافه کنم که قصدادامه دادن رشته خودم رو در کنار حوزه دارم.
برات ارزوی موفقیت میکنم
یاعلی
پاسخ:
سلام
معرفی وبلاگ شما از علاقه ی من به این رشته هیچ کم نکرده اما برای حضور در دانشگاه یا حوزه یک مقدار تردید داشتم که آیا الان حوزه رو انتخاب کنم یا صبر کنم تا سال بعد و دانشگاه و رشته ی مورد علاقم. اهدافی که گفتید خیلی عالیه. من هم توی ذهنم هاله ای از همچین اهدافی داشتم اما نه با این صراحت! چون فکر میکردم محیط و جو انشگاه های ما از این فضا یک مقدار دوره مخصوصا دانشکده های هنر و دانشجویانش . برای همین احساس کردم شاید این فضا نتونه منو به این اهداف برسونه که خدا رو شکر با شما آشنا شدم و خوشحالم از آشنایی با اهدافتون.
مسئله ی دیگه ای که هست اینه که بنظرم ادامه تحصیلات حوزوی همراه با دانشگاه کا رو یک مقدار سخت میکنه. مخصوصا این رشته که محوریت عملی داره و تقریبا تمام وقت ادم رو میگیره و از اون طرف هم دروس حوزوی که نیازبه تمرکز بیشتری داره. برای همین به نظرم اومد دروس حوزوی رو انتخاب کنم و در کنارش برای رشته ی مورد علاقم به آموزشگاه برم. حالا به نظر شما که دانشجوی این رشته هم بودید دروس آموزشگاهی آدم رو به اون میزانی که دروس دانشگاهی میرسونن میتونه مورد استفاده باشه و به این اهداف برسونه؟
خیلی ممنون از شما بابت معرفی کتاب. حتما استفاده میکنم (:
شما هم موفق باشید.

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۳ ذره ی ناچیز
سلام علیکم
اجرکم عندالله
از مطالبتان استفاده کردم

از این عکس فانوس هم با ذکر منبع در بخش حلقه معرفت مجازی استفاده کردم

خداوند بر توفیقتان بیافزاید
یاحیدر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی